wtorek, 25 września 2012

OGŁOSZENIE!

Kochani pragnę Was powiadomić, że na czas nieokreślony zawieszam tego bloga. Powód jest następujący: nie mam pomysłu na zakończenie, więc muszę się nad nim trochę dłużej zastanowić, jednak obiecuję, że postaram się zrobić to jak najszybciej, żebyście wiedzieli jak zakończy się historia Abbie. 
Tymczasem zapraszam wszystkich na mojego nowego bloga z opowiadaniem,mam nadzieję, że mogę liczyć z Waszej strony na wsparcie i komentarze, które do tej pory zostawialiście tutaj :) 
Już jutro zamierzam umieścić prolog, tak więc bądźcie przygotowani, obiecuję, że będzie jeszcze bardziej ciekawie niż tutaj :)
http://live-fast-dont-forget-us.blogspot.com/ 

8 komentarzy:

  1. no szkoda, ale rozumiem, ja też na razie mam mętlik ^_^ włażę na nówkę :P :D
    pozdrawiam i czekam na końcówkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ale poczekam ; D Miałaś taką wenę ostatnio, że sama w szoku byłam.
    Wchodzę na drugiego i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowego bloga będę czytać na pewno z takim samym zapałem jak tego!

    Mam nadzieję, że nie zostawisz tej historii niedokończonej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że wejdę. Ten blog mi się bardzo podobał więc mam nadzieję, ze ten nowy też. Ja również zaczynam pisać nowy blog z moją koleżanką, więc zapraszam do nas. everyoung69.blogspot.com. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie 7 rozdział - 444-days-in-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie 8 rozdział / 444-days-in-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział dziewiąty na moim blogu - > 444-days-in-hell.blogspot.com / zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na jedenasty rozdział u mnie 444-days-in-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń